2012. január 27., péntek

Aranyahaj, 19. századi felnőtt jelmez Rubies - Jelenlegi ára: 3 000 Ft +

márkája: Rubies, beleírt méret: one size (mértem)
Kellemes lila színű, egyenes fazonú hosszú ruha.  A lila anyag plüss, az ezüstről fogalmam nincs mi. Ujja nagyon csinos puffos, alatta csuklóig szűk. Mellérszen eleje középen a szatén szalaggal lehet állítani a bőségét. Háta középen elég mély hasíték van,  hogy bele lehessen bújni, amit nyakkörön megkötővel lehet zárni. Ez az egy dolog van rajta, mait szerintem mutatósabban is meg lehetett volna oldani. Ha én venném fel, lehet varrnék bele patentokat, és nem kötözgetném, mert így szerintem még a melltartó pántja is ki tud villanni, + fázós vagyok... : -) (csak ötlet)
Összességében nagyon csinos ruci,  sokkal mutatósabban áll, mint a felnőtt boszorkányok. Szóval szerintem, ha a kebleket diszkréten szeretnéd kihangsúlyozni, és nem vágysz " popsivillantós" jelmezre, ez egy csinos megoldás, érdemes átgondolni.
Mért adatok: mb: 74-96cm (mell alatt hátán gumis, ez eléggé összehúzza, mell alatt a guminál: 64-88cm, hátán a vállcsúcstól 31cm-re van a gumi, elején a függőleges mellszűkítő miatt nem tudom mérni rendesen, de ha vállcsúcstól mellcsúcson keresztül mérem 32cm, (vállcsúcs: ahol a váll és a nyak találkozik, mellcsúcs: mell középpontja) , teljes hosz: vállcsúcstól hátán 143cm
Színét a vakus képek adják vissza jól, ahol a címkét fényképeztem ott jóval sötétebb a lila anyag, mint valójában.  
Tökéletes állapotban van, semmilyen hibát nem találtam rajta. Tiszta, bár még decemberben mostam, az öblítő illat már kiszállt belőle.    
 
Garanciával kapcsolatban: kézhez vételt követően minőségi reklamációt fogadok el. Tehát a postai átvételt követően 2 napon belül gondolom ez kiderül, ha bármi gond van a jelmezzel. Még nem volt.
Aukcióim közt találsz más felnőtt jelmezeket is.



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-05 13:09
. Aranyahaj, 19. századi felnőtt jelmez Rubies - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Fontos