2012. február 24., péntek

Cherokee vajszínű kabát 12-18 hónapos babára - Jelenlegi ára: 1 000 Ft -


Eladó ez a Cherokee vajszínű (nem fehér) csillag mintás, polárral bélelt kabát a képeken látható állapotban 12-18 hónapos babára! Itt vettem a vaterán, de nem használjuk, mert kaptunk kölcsön szebbeket.  Én elég nagyot csalódtam benne mikor megláttam, mert azt hittem, hogy a belseje az eladó által feltett fényképeken a rossz fényviszonyok miatt olyan sárgás, de sajnos nem. Élőben is olyan. Többször kimostam már, de mégsem az a szép fehér belül, ami engem zavar. A külsejével semmi gond, nem foltos, nem szakadt.  Én inkább játszósnak ajánlanám, ezért kerül ennyibe.
Mosva, állatszőr- és dohányfüst mentes lakásból küldöm az általam eladásra kínált ruhákat.  
Pontos postaköltséget csomagolás után tudok mondani.
Nagyon köszönöm hogy benéztél, kérlek, ha időd engedi, nézd meg a többi aukciómat is!



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-29 14:07
. Cherokee vajszínű kabát 12-18 hónapos babára - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos